Stor- och lillbebis

Igår hade syster och jag en mysdag med småkillarna. Fred och de andra barnen var på Skänninge Marken, en av Sveriges största marknader. Syrran och jag åkte in till Mjölby och plockade ihop varsin egen sallad i en butik där, en massa gott att välja på.


Ser inte ut mycket för världen men en massa gott i; lite pasta, lite coleslaw, mozarella, feta, oliver, kyckling, bönor och linser, avocado mm. Mums!

Tro det eller ej men småkillarna sov hela tiden så vi fick äta i lugn och ro, det händer INTE ofta :-)

Sen var jag tvungen att ta kort på killarna när de satt i sina bilstolar bredvid varandra:


♥ Stor- och lillbebis ♥

De är världens goaste små killar :-)





Ännu en förkylning har slagit till här i huset. Fred har ont i halsen och har huvudvärk, han har varit krasslig i olika grad hela sin semester :-( & på måndag är det jobbdags för hans del igen, ännu mera :-( Själv började jag känna mig risig igår och är sådär härligt droppsnorig och matt idag. Elliot och Lova har något i kroppen med, märks på humöret. Julia börjar piggna till från sin förkylning så det är någon som är på bättringsvägen i alla fall :-) Skönt att det är hon för imorgon är det ju hennes födelsedag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0