Helg

Igår var vi på julbord, det årliga som vi bjuds på av Freds mamma och bror. Nytt ställe varje år. Det var väldigt gott och som på alla ställen var det alldeles för mycket att välja på :-O Det resulterade, även det som vanligt, i årets största matkoma. Var som paralyserad av mättnad hela eftermiddagen. I-landsproblem, jag vet.

På kvällen sen åkte jag, Wilmer och Lova till mamma. Syrran och Adam var där med. En mysig kväll.

Älskade lilla Adam är som en liten michelingubbe och är så go så jag skulle kunna käka upp honom :-)




Nu har vi precis ätit kvällsmat, Lova ligger i badet, de stora läser läxor inför veckan och jag ska ta med Elliot och lägga honom. Riktigt trött är han, lille fisen ♥ 



Kommentarer
custom essay writer

Tack för intressant information



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0