Host host

Elliot är på bättringsvägen, äntligen. Han har sovit bättre inatt och Bricanylen gör nytta, så skönt för honom. Själv hostar jag så jag håller på att få psykbryt. Hosta är så grymt enervrerande. Känner mig vissen och nyser så jag gör inte alltför många knop. Fred börjar också känna av kalaset och Julia är som mig. Wilmer och Lova är de som än så länge klarat sig, får väl se hur länge de står emot.

Ska ändå försöka fixa lite idag så vi kan ha något firande imorgon även om det bara blir vi i familjen. Lite mys måste man ju ha på Nyår trots förkylningar som lever rövare.

Vad ska ni hitta på Nyår?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0