Mascaratips :-)

Jag älskar smink. Jag älskar krämer och hudvård. Tyvärr har jag fått ge upp lite det där med krämer osv för jag har extremt torr hy så det är väldigt känsligt vad jag använder främst i ansiktet. Apotekets krämer för mycket torr och känslig hy är det som gäller numera.

Jag har rätt bra koll på när rabattcheckar och bonusar ramlar ned i postlådan så jag brukar vänta tills dess innan jag köper det där lite extra, lite dyrare sminket.

Så kom då nyligen bra priser och rabatter på Kicks så jag köpte mig då en mascara som jag varit lite sugen på tidigare.

Lite halvtaskiga bilder men det får ni ta ;-)


Lancõmes Définicils


(försök ha överseende med mina för tillfället dåligt plockade ögonbryn :-O )

Så här blev den på. Jag har inga långa ögonfransar så den gjorde en rätt schysst förändring av fransarna tyckte jag själv :-) Summan av kardemumman; för korta fransar är den toppen och den separerar kalas. Med en primer under kan jag tänka mig att den blir väääldigt bra, lite lösögonfranseffekt till festen kanske :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0