Tonåring to be

Ikväll har vi haft "operation tonåring" här hemma. Det är inte lätt att vara i den där åldern, det minns jag själv, men det är sannerligen inte lätt att vara förälder heller. Jag vet att jag var uppkäftig och kunde sura och det liksom går igen i någon annan här i familjen nu.


Att sen bli "straffad" är ju allt annat än populärt. Men man varken kan eller får bete sig hur som helst. Kompisen fick åka hem tidigare än planerat pga en viss dams dåliga uppförande.


Ljuv som en sommarvind förbyts till en uppkäftig liten argbigga i ett svep. Man hinner inte med i svängarna. & om jag kan föreställa mig hur jobbigt det är innuti den där lilla kroppen nu, oh ja. Men som sagt, vissa gränser måste sättas.


Som tur är så är hon inte långsint och har god kontakt med sina känslor och pratar lätt om det som känns. Så egentligen är hon nog inte den kämpigaste sorten tonåring to be.


Mina underbara förstfödda älskling ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0