Vilka härliga dagar!

Julafton blev en lugn och skön dag, lagom av allt. Eller kanske lite för mycket mat för vi kände oss nog rätt välstoppade allihop igår kväll ;-)

Barnen fick så mycket fina klappar! Nöjda och glada roade de sig igår kväll med allt de fått.

Jag hittade dessvärre inte minneskortet till kameran så det fick bli mobilen och jag är inte riktigt kompis med den kameran så det blev bara några få bilder och inte särskilt proffsiga men de får duga här ;-)


Finaste syster


Adam & Wilmer


Fred med Adam & en nyvaken Elliot


& så kom ju Tomten då förstås :-)

Lova var faktiskt inte särskilt reserverad för Tomten men Ewelyn och Elliot visade en smula skepsis. Elliot mest, hans ögon blev som stora klot när Tomten närmade sig :-O

Lova och Ewelyn for runt som små busar här till och från, så söta när de leker. Ett och annat bråk med förstås :-P

Elliot är ju dessvärre sjuk och är inte alls bra. Lova började ikväll med så får väl se om det ska bli hosta och feber för henne med :-(

Idag var vi syskon med familjer och vår morfar hos mamma och åt god mat och smarrig efterrätt. Fantastiskt lyxigt att få sätta sig vid dukat bord och äta någon annans goda mat :-)

Så två härliga dagar har passerat. Synd bara att man blir så trött av att ha trevligt ;-) Tänkte mig någon glögg, film och lite mys ikväll när barnen somnat men vi är så trötta både Fred och jag så det blir nog snart sussa istället.

Det fullkomligen stormar ute här, nästan läskigt men så var det visst någon storm på väg in såg jag på vädret.

Hoppas ni kära läsare har haft en fin julhelg såhär långt och att ni ätit gott, fått fina klappar och har fått mysa med nära kära.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0