Grandiosa

Äter mycket sällan och väldigt ogärna de där olika sorters små pizzorna som finns i frysdiskarna i affärerna dock brukar någon sort finnas i frysen hemma. Reservmellis (el likn) till barnen om ingen och inget finns hemma.


Idag orkade jag inte laga lunch till mig själv. Hittade en liten Grandiosa i frysen. Storslagen. Ja nog signalerar Grandiosa om något utöver det vanliga. & det var det sannerligen. Bland det äckligare jag ätit på länge. Svampig, blöt botten, stark konstigt smakande tomatsås och som topping låg en sörja som smakade något åt champinjonstuvningshållet.


Fy säger jag bara! Blev illamående.


Även om barnen tycker att den funkar så tänker jag inte köpa den mer. Den där sörjan ska de inte behöva äta och framförallt ska de inte behöva tycka att sånt är ok att äta.


Då är faktiskt Billys bättre...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0