Innehållsrik dag

NOT! Lämnade Lova på dagis till 8.15 efter att ha släppt av Julia vid skolan. Sen direkt hem till en genomsjuk Wilmer. Vi käka lite frukost han och jag och sen skulle vi vila. Ca 9.30 däckade jag på soffan och 14.10 gick jag upp. Det är helt sjukt! & jag kan säga att jag var ju allt annat än pigg när jag gick upp utan det var ju med tvång att fixa en alltför sen lunch som fick mig att ens göra ett försök.


Som tur var hade Wilmer sovit en hel del med och hans matlust är på noll så han hade inte svultit heller.


Men ändå! Vad är det för fel?!


Ska imorgon göra ett försök att kämpa emot tröttheten och sätta igång och greja och se om det går att liksom ignorera den genom att hålla sig sysselsatt. För det lider inte brist på saker att göra här hemma, det är en sak som är säker.


Återkommer med en vetenskaplig rapport av mitt försök ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0