Min fina "lille" kille är rejält sjuk

Wilmer är inne på tredje dagen med hög feber, samma skit som Lova haft och vi andra med men vi klarade oss från feber. Rethostan har satt in (som på oss andra dessvärre ganska snabbt förbyttes till en fullkomligt vidrig slemhosta), näsan börjat rinna och så illamående :-(


Ikväll var han så vissen att han bara grät. Innan halv åtta tog han kväll. Jag hoppas att han ska få vakna lite piggare imorgon. Han är nästan aldrig sjuk så när han blir så här hängig, liten och sårbar så värker det i hjärtat på en och jag önskar att jag kunde lindra det jobbiga. Men vi andra har ju kommit ut på andra sidan så småningom så det ska väl han snart göra med....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0