Nyttofredag

Idag har jag gjort mer än jag åstadkommit de sista veckorna tillsammans. Storstädat övervåningen, lyft undan massa grejer och fixat. Ryggen och foglossningen har dock talat om för mig ikväll att det inte var så smart med en massa lyft, surprise ;-)


Tvättat, plockat och bakat dumlekakor hann jag med också.


Känns skönt att faktiskt ha gjort lite efter den totala koma jag befunnit mig i nu länge.


Lova är förkyld och har feber igen :-( Krupp denna gång med men medicinen verkar funka bra än så länge. Hoppas att den gör samma goda verkan inatt så vi inte ska behöva åka iväg såhär på helgen så att hon ska få inhalera. Hon avskyr dock medicinen och ikväll när Fred sa "-Ska vi ta lite medicin nu med då innan du lägger dig" så svarade hon "-Nej tack!" Sötmössan! <3


Nu vankas det snart mat. Sen mys och slappande i soffan framför Let´s Dance såklart :-)


Julia har en kompis här som ska sova över så det ska nog bedömmas och betygsättas en hel del ikväll av dansparen, vår egen dansjury i soffan ;-)


Trevlig fredagkväll på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0