RÖJ! Del 2: Vardagsrummet

Ja så var det då dags för lite ansiktslyftning i vardagsrummet. Soffgruppen vi hade var alldeles för stor, otymplig och allt annat än fager. En 3:a med en fåtölj var vad vi ville ha. Vi fick skinngruppen såld på blocket till slut :-)


Har bara en före och efter bild och det är på sofforna. Dessvärre är bildkvaliten inget vidare men det får duga helt enkelt ;-)




Före




Efter
Tygsoffa ska det va :-)




De här glansiga, tjusiga kuddarna som jag lagt i soffan hittade jag på Rusta av alla ställen. Tycker de är fina :-)


Nu är lillsessan hemma igen <3 Vi ska fixa gyros med tzatziki och mysa med framför melodifestivalen. Sen en massa godis förstås :-O


Hoppas ni har en mysig lördag!




Ena sidan :-)




Andra sidan :-)



Kommentarer
Anette Stjernerhem

Vad fint det blev, avskalat o.snyggt, till skillnad från din plottriga mamma, men det är kanske även är en generationsfråga fast jag minns när Kenneth vid några tillfällen sa att han tyckte det var för mycket grejer o. plotter men vem brydde sej om det? Hoppas ni haft en skön tv-kväll. Hälsa Jullan o. fråga om hon inte tycker att du är lik Linda Bengtzing, det tycker jag i allafall, mycket lika. Kram Mamma.

2011-02-26 @ 22:22:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0