Varböld :-( (ev äckelvarning)

Har sen några dagar tillbaka fått en varböld under höger bröst, precis i vecket. Till att börja med ganska liten men har nu växt till sig, är argt röd, svullen och gör mycket ont :-(


Det är för mycket hud över för att jag "ska kunna göra något åt den själv". Kan inte ha bh eller nåt för underkanten lägger sig precis på bölden och det gör svinont! Värker nästan hela tiden nu.

Får bli ett samtal till vårdcentraln imorgon tror jag så att de kan ta hål på den. Att gå utan bh är ju för det första inte riktigt min gej och för det andra känns den ju rätt bra så vore skönt om de tömde den. Den verkar inte ha några planer på att gå tillbaka av sig själv, inte än i alla fall så jag hoppas de tar emot mig på Vc.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0