Vecka 38



Fick inte till någon bra bild alls så det fick bli en dålig och klippt (har inte lust att visa mig idag) en :-D


Gick igår in i vecka 38 och idag var jag på TUL och på torsdag ska jag på Mvc kontroll. Ul:et var helt ua :-) Gott flöde i nvaelsträngen, bra med fostervatten, alla mätningar var bra och lillkillen håller sig inom normalkurvan för vikten. Så stämmer det och han fortsätter växa normalt och kommer runt BF så kommer han väga som de andra gjort, runt 4 kg. Lova vägde 3800 g, Wilmer 4 kg och Julia 3900g.


Var en läkare som gjorde Ul:et idag och hon lyckades zooma in en hand så bra, man såg varenda litet väck och handen såg minsann lite knubbig ut :-) Så otroligt gulligt!


Längtar så pass nu efter att få träffa denna lille kille och att allt ska gå bra.


Nu blir det en tuppis, är grymt trött idag. Julia har en kompis här så de skulle/ville fixa lunch själva :-) Ikväll blir det att leverera och sen hämta soffor, käraste syster kommer hit och är barnvakt <3



Kommentarer
Anonym

Härligt att se magen! Jag blir nästan lite avundsjuk, jo jag blir avundsjuk. Hoppas allt flyter på bra fram till förlossningen nu1

2011-02-22 @ 18:33:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0