Bildkavalkad

Ikväll när jag var och handlade hittade jag något så bedårande och charmigt att jag var tvungen att köpa....




Hon ser dock inte så nöjd ut som jag över att hon fick följa med oss hem ;-)




Istället för att vila middag med pappa idag (som var ledig) så bäddade hon på köksgolvet :-)




Sen var det dags för mössprovning, denna gång Wilmers Barcelona mössa.


När jag la över bilderna från Busfabriken från mobilen till datorn så la jag över alla bilder. Fanns en massa "gamla" bilder som var roligt att se på datorn i lite större format.




Lova 3 timmar gammal




Lova knappt ett dygn




Wilmer som nyfrissad 7-åring




Julia 8 år




Lova 6 månader i farmors cykelkorg




Jag och Lova




Lova 8 månader




Sussar så gott


<3 <3 <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0