Jag lovar att återkomma så snart...

...mina dagar inte består av att sova, hosta, snörvla, hosta, nysa och sa jag hosta?!?


& när mitt intag återgått till normal kost från cocillana, bisolvon, kåvepenin, panodil och en herrans massa nezerilsprut.

Att jag är så gott som döv pga vätska bakom trumhinnan på båda öronen gör ju ingen större skillnad för bloggandet MEN för mitt humör och allmäntillstånd kan jag lova :-(

Har firat Lova lite enkelt idag och hon är nöjd verkar det som och det är huvudsaken. Återkommer även om detta samt det kalas som vi fått skjuta på men självklart ska ha!


Hörs snart! *host host*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0