Torsdag (känns som söndag)

Idag var tanken att jag skulle ta de stora barnen och åka in till stan. Gå och fika/äta samt kolla i affärer som de fick bestämma. De fick pengar i julklapp så de hade nog gärna satt sprätt på en del av dom om jag känner dom rätt ;-)


Som väl va hade jag inget sagt till dom för imorse när vi kom upp var det ju typ snöstorm och det kändes onödigt att ge sig ut på vägarna om man inte var tvungen. Så stan får det bli en annan dag.


Julia åkte till en kompis, Fred skulle till mamma och meka med sin bil där och lämnade Lova hos farmor på vägen så det blev bara jag och Wilmer hemma. Inte ofta jag är helt ensam med honom. Så vi åkte och hyrde en film, köpte godis och pizza. När vi skulle sätta på filmen så lät spelaren konstigt och filmen vägrade gå igång. Vanliga dvd funkade men inte denna blue rayskiva. Antingen fel på skivan eller fel på spelaren. Som tur är gäller garantin än om det skulle vara fel på spelaren. Vi kollade tv och käkade och som väl var (för sonens skull) så var det hockey på eftermiddagen så hans dag var räddad ändå :-)


Ska byta filmen ikväll mot vanlig dvd så får vi se om det funkar eller ej.


För övrigt så har jag varit grymt trött hela dagen. Jag tjatar om denna trötthet men den är av värsta sorten och jag har aldrig varit med om dess like. Visst var jag trött när jag närmade mig slutet i graviditeterna med de andra barnen men inte såhär. Jag kan inte ens beskriva den, en äcklig trötthetskänsla och jag skulle kunna sova heeeela tiden. Nästan så jag börjar undra om jag är sjuk på något sätt. Alla värden är ju bra (som har med graviditeten att göra) samt att jag ju inte alls känner igen detta. Bara man inte går och drar på nåt som inte upptäcks och sen uppdagas när man fått den här lille :-S Hemska tanke.....


Nu ska jag ta en kaffe och se om det kan göra någon liten nytta.


Snart kommer Fred och prinsessorna hem :-)


Imorgon ska jag jobba. Skönt med tanke på all frånvaro jag har pga sjukdomar men jag är fortfarande jättehostig och så denna trötthet då så jag kan inte påstå att det känns på topp direkt. Men är ju bara imorgon sen helg igen. Då ska jag göra det som jag är bäst på för tillfället samt det som också gillar bäst att sysselsätta mig med, soooooovaaaaa! ;-) Så mycket jag kan och får då :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0