Uteblivet bloggande

Har medvetet avstått från att blogga sista dagarna då jag känt mig allt annat än på topp. Känns som att det inte är så roligt att läsa om krämpor och gnäll... För även om man till viss del bloggar för sin egen skull så vore ju bloggandet i sig inte något roligt om ingen läste, då kan man ju lika gärna skriva dagbok som man gjorde på den gamla goda tiden ;-) med papper och penna, stängt för andra.


Har idag ringt min chef och hört mig för om att gå hem ytterligare lite tidigare än vad som var tänkt. 1 feb var tanken men önskar nu gå så snart som möjligt. Lät väl inte jättetroligt då vi har mycket att göra men hon skulle se över möjligheten och återkomma. Är bara att hålla tummarna.


& modet uppe om det inte går igenom...


Idag har jag ätit min första semla för året, mums! Hur gott är det då!!!?!!! Får dock inte bli en vana såhär i slutet av graviditeten :-P men en någon gång ibland kan väl ändå inte vara annat än gott för hälsan med ;-) Eller?!?!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0