"Arför" (varför)

Som i ett trollslag växte Elliot ur storlek 62! Jag märkte att de började sitta lite sisådär men hips vips drog alla bodies i halsen och byxorna hängde på trekvart så i helgen rensade jag ur alla hans 62 kläder och det vart knappt nåt kvar :-O Lite hade jag i storlek 68 och 74 men inte så han klarar sig på långa vägar. Helt plötsligt hade han EN kortärmad body som han kan ha och bara halva sommaren är gången knappt. Måste m.a.o införskaffa nya kläder till lilleman. Ska ta en kik på sommarreorna på nätet först.

Kanske något att pyssla med denna långtråkiga dag. Vi har tråkigt idag faktiskt, kommer oss inte för något riktigt. Inget roligt i alla fall.

Lova är i varför-perioden. Ni som har barn vet exakt vad jag pratar om :-D Den är charmig men lite enervrerande med då det liksom inte finns något svar på en 2 1/2-årings varför eftersom de fortsätter att fråga varför i all oändlighet, hur mycket man är förklarar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0