Datahaveri :-(

Det är grymt dåligt med sömn i denna familj… Lova stökar och bökar om nätterna med ett herrans humör och Elliot bökar på sitt lilla vis och vill tutta nästan oavbrutet nätterna igenom. Så jag säger GÄSP! & jag fantiserar faktiskt rejält om en natts sömn utan småbarn som vaknar stup i ett :-)


Min fina laptop är trasig så vi måste lämna in den. Detta innebär att allt som måste skrivas på dator måste göras på den andra laptopen vars tangentbord är totalförstört av liten Lova så vi har kopplat in ett annat tangentbord som inte heller funkar som det ska. Så summa summarum blir att jag inte kommer blogga något överdrivet tills min dator är hemma och fungerar igen.


Idag har mamma, min gamla morfar och syrran varit här och ätit mat och fikat. Trevligt. Lova är så intresserad av sin gammelmorfar samtidigt som hon är göööörblyg för honom :-)


Imorgon vill jag att solen ska vara tillbaka, kan någon vänlig själ ordna det tack ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0