Inomhusaktiviteter

Det kräver lite arbete att finna inomhusaktiviteter då vädret är allt annat än vad vi önskar såhär på semstern. Idag blev det Busfabriken med brorsan och hans familj. Fick inte datorn att vilja öppna minneskortet och jag hade inte ork ikväll att pilla med det så det blir ett inlägg utan bilder. Lova och Ewelyn stormtrivdes på Busfabriken förstås, fullt ös minst sagt. Elliot sov nästan hela tiden. De stora barnen är hos sin pappa.

Väl hemma somnade Lova ovaggad och jag la Elliot som också somnade fort. För en stund inbillade vi oss att vi skulle kunna äta kex och ost ensamna så vi plockade fram och skulle precis sätta oss så vaknade Lova. Fick välling som hon önskade men ville absolut inte somna om så hon fick komma upp. Hon smaskade rån med god aptit. Även Elliot vaknade men han somnade om efter att Fred legat hos honom en liten stund.

Nu är jag så trött att ögonen går i kors. Imorgon är det då dags för en mycket försenad 3-månaders vaccination för Elliot. Han hostar ju lite än men det känns som vi nu måste ta denna. Så nu har vi väl kanske lite feber att invänta, stackars Elliot :-( Men ska bli så himla roligt att väga och mäta honom, jättelängesen vi var på BVC för att han varit sjuk de sista två gångerna vi fått tid. Om jag orkar tänkte jag sen kolla lite rea imorgon men det där med shopping beror helt på dagsformen :-D

Just nu är faktiskt min högsta önskan att få sova en hel natt och få ligga som jag vill. Skulle behöva inhämta lite ork nu känner jag och framförallt låta min rygg få lite återhämtning.

Sweet dreams på er babes ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0