Jag har...

... smaklökarna för dom, kärleken till dom, aptiten för dom och längtan efter dom men uppenbarligen inte öga och näsan för dom! Jag söker till skogs där de ska finnas men nä då :-( Så återigen blir jag förpassad till att köpa dom i affären :-E Vilka? Jo KANTARELLERNA! De bara låg där sådär gula, fina, väldoftande och det bara vattnades i munnen och återigen står jag i kassan och betalar dyrt för de små rackarna för att de vägrar visa sig när springer runt där i skogen i gummistövlar och träningsoverall med svampkorgen i högsta hugg.

Men shit så underbara de är på mackan och jag skiter i att jag inte plockat dom själv, och att de då kanske vore ännu lite godare, för ikväll mättades min mage av varma mackor med kantarellstuvning och jag nästan gråter av lycka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0