Tykarpsgrottan

Igår hade vi strandhäng några timmar då vädret var helt perfekt, varmt med lite stackmoln och så fläktade det lite. Stranden är underbar, har jag sagt det förut ;-)

Efter stranden åkte vi och handlade och sen till stugan och grillade korv och kollade Allsång på Skansen :-)

Idag är det dessvärre igenmulet och det verkar som det ska vara det till fredag :-( Ser ut som lördagen kan bli bra så vi hoppas på en stranddag då i alla fall innan vi vänder hemåt. Nu har vi ätit en långfrukost och ska fixa till oss och sen åka mot Hässleholm. Närmare bestämt till Ignaberg där Tykarpsgrottan ligger, spännande :-) Alla källarscener i Ronja Rövardotter spelades in där. Själv har jag ju lätt klaustrofobiska känslor så får se om jag vågar mig ner.

Ni som bor hemikring verkar ha fint väder idag så njut av dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0