Värk

Jag har värk på baksidan av vänster axel idag och framförallt så värker det till ordentligt när jag gör vissa rörelser. Jag vet ju vad det beror på, har en viss liten herre på armen samtidigt som jag försöker göra en massa som då resulterar i väldigt konstiga ställningar. Men mest beror det på nattamningen, får ju liksom ligga och måtta in samtidigt som armen måste väck för att komma intill och just inatt har jag legat mest på vänstersidan märkte jag imorse.


Nätterna här kommer göra Fred och mig till zombies snart. Lova sover ett par timmar efter att hon somnat på kvällen sen börjar hon, hon vaknar stup i ett antingen ledsen eller arg. Så håller det på hela nätterna. Elliot i sin tur ska ha mig som napp hela nätterna nu och jag är för trött för att "bråka" och försöka bryta det så jag håller på och hoppar från sida till sida hela nätterna. Vi kan ju liksom inte lösa av varandra Fred och jag, för om jag ska ta en natt så kan det innebära att jag måste springa ifrån Elliot ammandes för att gå in till Lova och då börjar Elliot gallskrika för att jag lämnar honom. Om det funkade att Lova sov hos oss så skulle hon få göra det men det är samma visa i vår säng, hon vaknar hela tiden och är antingen så ledsen för något eller väldigt arg. & då väcker hon Elliot så därför får hon ligga i sin säng och vi går in till henne när hon vaknar.


Vet inte riktigt hur vi ska komma tillrätta med det här. Att vara mer hård med kvällsrutinerna har inte gjort någon skillnad för någon av dom. Elliot är väl lite liten för det kanske. Elliot använder ju napp men på natten vägrar han, helt otroligt. På dagarna somnar han med nappen i munnen men på nätterna blir han GALEN om jag stoppar in nappen istället för bröstet. Måste lurka ut någon bra lösning på det där känner jag. Inte hållbart att varken Fred eller jag får sova.


Nu ska jag ta liten Elliot som vaknade efter en stund vila.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0