Inte en av de bästa dagarna :-S

Uppe för länge. Igen. Men nu är det dags att krypa ner. En ganska trist och torftig dag med trilskande småbarn. Vet inte riktigt vad det är med lilleman, bra är det inte i alla fall. Säger han i alla fall ;-) Han kan dessvärre inte specificera det... Har inte ens kunnat svara i telefon idag, så pass har E skrikit och L gjort bus. Trodde jag skulle få möjlighet att ringa upp men icke. Vissa dagar borde man nog sova istället ;-) 

♥ Mamma tack för din hälsning ♥


♥ Fick en jättesöt rosa ros av Julias kompis Vickan :-) Fint egengjort kort av Julia. Av de andra barnen fick jag pussar och kramar ♥

Gick imorse upp 34 år gammal och lägger mig som 35-åring :-O Tur det inte är så det går till varje dag :-P

Imorgon är det fullspäckat, hämtningar och lämningar, tandläkar- och vårdcentralbesök. Hoppas de små är på lite bättre humör eftersom jag måste ha med dom.

Sov gott om ni inte redan gör det...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0