Lova och hennes kompisar ;-)

Båda stora barnen har haft kompisar här idag, Lova fullkomligen älskar när huset är fullt av barn. Dessutom var det idag två kompisar som båda är förtjusta i småbarn och gärna låter Lova vara med en del, ni kan ju gissa att hon stormtrivs. Dukade fika ute, saft, bullar och glass.

Wilmers kompis skulle sova här men drabbades av lite hemlängtan så jag fick ringa hans föräldrar så de kom och hämtade men de skulle troligen leka imorgon igen :-)

Har precis fixat med rabarberna så nu står saften och drar och kan imorgon kväll tappas på flaskor.

Fred har idag kollat upp allt som behövs till bilen med en del hjälp av min bror och hans kontakter. Så i helgen och nästa vecka ska den fixas. Skönt.

Alldeles nyss kom Wilmer ner och hade ännu inte kunnat somna då han har ont i huvudet och magen :-( Han fick en tablett för huvudet och lite proviva mot magen. Anar att han druckit för lite. Han glömmer det och är det varmt så svettas han massor och hamnar lätt på minus i vätskebalans och får huvudvärk. Så imorgon om det är varmt ska jag fylla en flaska som han ska dricka upp under dagen.

Nu börjar mina ögon gå och i kors så det är dags att knyta sig.

Gonatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0