Det är Celine Dion & jag

Exakt såhär kommer jag se ut 4 månader efter att lilleman är född. De som känner mig vet hur snabbt kilona rinner av mig efter förlossningen och min kropp återtar en nästan helt ny skepnad av vältränad fasthet efter att jag fått barn. Det är få förunnat men Celine Dion och jag är två av de som förärats med denna fantastiska kropp och återhämtning efter graviditet och förlossning.





(För er som inte känner mig så gör jag väl bäst i att skriva att inlägget fullkomligen skakar av ironi)


:-D

:-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0