Hade behövt liiiite mer...

...sömn just denna natt faktiskt men det är ju inget att grubbla över nu. Liten Lova vaknade strax efter 2 och höll sen låda i 2 timmar nästan. Gnäll, tjat, massa hosta, prat, sång...ja allt möjligt :-) Litet hus vid skogens slut låg hon och sjöng vid halv fyra snåret :-D Sen ville hon upp och kolla på Fåret Shaun, vilket hon givetvis inte fick. Lite samtal henne och mig emellan var mycket passande vid 3 hugget tyckte hon :-P


Vid 4 somnade hon. Vaknade nu vid 8 så jag kan tro att hon kommer vara en smula trött idag.


Jag har precis kört Julia till skolan och ska nu ta en dusch innan frukosten. En intensiv dag ligger för mina fötter.


Hoppas ni alla får en fin och solig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0