Illa, jag mår illa :-(

Vaknade imorse och mådde illa igen :-( Det kör i magen och jag mår tjuvtjockt, känns ju inget vidare kul. Fred mådde så igår så kanske är det någon eftersläntare på magsjuka (?). Jobbigt i alla fall, avskyr att må såhär.

 
Elliot är riktigt snorig och natten har varit mycket tutta och greja och hit och dit men däremellan har vi sovit han och jag :-) Idag ska vi på hörselkontroll med honom. Lova ska till dagis, eftermiddagstid. Har inte varit någon kontinuitet i hennes dagisvsitelse sista veckorna så får se vad damen säger om att gå dit.


Frukostdags här nu för om 2 timmar måste vi åka och 2 timmar säger bara svisch numera tycker jag :-O



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0