Magsjuka

Det verkar som magsjukan slagit till här :-( Lova har kräkts inatt och på morgonen. Inte hysteriskt men väl 4-5 ggr. Får se vad det blir av det, hoppas ju innerligt att det inte ska gå igenom oss alla. Det var ju inte riktigt det jag fantiserade mest om för tillfället :-S


Igår tänkte jag att vi skulle ta första promenaden med lilleman idag. Det kändes dock inte riktigt lika aktuellt när jag gick upp imorse och såg att marken var täckt av 2 dm snö. Värsta vinterlandskapet. Vårvärme är väl lite tidigt att önska men snö, snälla nån nu vill jag inte ha mer snö faktiskt. Vi har fått den dos vi vill ha denna vinter.


Nu ska jag planera käk för kvällen till fredagsmyset samt se om jag kanske kan smita iväg till affären när lilleman sover. Kanske är lite vågat men är ju bara 5 min väg hem om kaos skulle utbryta :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0