Uppe innan ottan :-D

Lova slog upp sina blå alldeles för tidigt imorse, borde ju vara lite tvärtom när vi ställt om klockan åt detta håll. Jag höll på att börja grina när jag såg vad klockan var och insåg att hon inte tänkte sova mer, 05.20. Alltså 04.20!! Helt (ursäkta) jäkla omänskligt när man ammat en liten bebis flera ggr i timmen hela natten. Men det var bara att kliva upp, Lova var givetvis pigg och glad :-)


Var nog ganska bra att ha gott om tid egentligen för det tar sin tid att jaga Lova genom hela huset för VARJE litet plagg som ska tas av innan samma visa ska göras med varenda litet plagg som ska på :-O Ljuva, ljuva trots ;-P


Skulle dock vara tacksam om jag fick sova lite längre imorgon min lilla älskling.


Fortsatt pigg och glad vinkade hon åt mig och lillebror när vi lämnat henne på dagis. Elliot sover i bilstolen än och jag dricker kaffe, surfar och väntar på att vårdcentralen ska ringa då Julia inte ser frisk ut i halsen :-(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0