"-Åka handla!"

Från och med nu ska Lova gå eftermiddagar på dagis på onsdagar, närmare bestämt mellan 13 och 16. Detta innebär även att hon får mellis där vilket är roligt för henne att få vara med på någon måltid med. Övriga dagar är tiden 8.15-11.15.


Idag var hon väl dock inte riktigt kompis med den tiden, sov inget innan hemma så i bilen på väg till dagis blev hon såååå trött och var därmed lite skeptisk när jag lämnade henne. Ikväll har hon varit så trött så inget har varit bra så det fick bli sängen för lilla damen strax efter 18 redan och hon tvärslocknade :-)





På förmiddagen bakade hon och jag sega chokladsnitt och tobleronemuffins, mums blev det. Lova åt smet och deg :-)


Sen tog hon en tur till affären ;-) Iklädd nedan utstyrsel gick hon förbi mig och sa "åka handla".




Lillebrors mössa (blev nog fint uttöjd :-P ), sin egen fleece och Julias skor :-D




Tjusig som få :-)


Idag såldes Lovas vagn med. Första som hörde av sig tog den. Skönt att ha en vagn mindre att förvara och roligt att den kommer till nytta. Vi har varit supernöjda med den vagnen.


Imorgon ska jag till mvc och Lova ska vara hos farmor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0