10-årskalas

Så var det då dags för kalas. En mycket trevlig eftermiddag blev det och här kommer kalaset i bilder :-)




Markus (min kusin) tre tjejer :-) Kriztin, Alva och lilla Alicia




Brorsan och Ewelyn (Malin jobbade tyvärr)




Den här lilla söta kreationen fick Wilmer av min moster Gunnel




Barca (favvolaget) motiv på tårtan var beställt och Wilmer gillade den skarpt, han ville helst inte att vi skulle äta av den ;-)




Från mig, Fred och syskonen fick Wilmer en bmx som han länge velat ha och såhär glad blev han när han öppnade dörren till det rum som cykeln stod i :-D














Wilmer högg självklart in först på tårtan och sa skämtsamt "-Härmed förklarar jag tårtan förstörd" :-)




Lova och Alva leker något skoj på golvet :-) Sötnosar ♥


Kommentarer
Syster

...och jag ser ut som en strandad val som äter kolakaka.

2011-05-21 @ 23:37:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0