2 månader

Idag är vår lille prins 2 månader. Jag ska försöka att inte tjata om hur fort tiden går :-P Kolla bara bilderna så förstår ni som inte märkt hur fort tiden faktiskt rusar på ;-) Eller snarare hur mycket som händer under den tid som bara tycks rinna iväg...




Knappt 1 dygn gammal




1 månad




2 månader

Vår fina lilla kille ♥


Det har bara varit jag och lillprinsen hemma hela dagen idag och han somnade strax efter 9 efter att ha varit vaken 1 timme ungefär och sov sen till kvart i 1. Så jag hann äta frukost, surfa, plocka i ordning, greja ute och sola... Allt i lugnan ro utan att bli avbruten en enda gång. Det händer nästan aldrig kan jag säga. & det är så välbehövligt för jag blir så mycket gladare av att bara få vara lite ibland, ta det lugnt och inte vara på gång i ett kör. Blir en så mycket bättre mamma med av att inhämta lite energi på egenhand.
När han vaknade var han kalashungrig kan jag meddela, han trodde nog själv att han skulle svälta ihjäl så pass som han skrek ;-) Sen hade vi mys för hela slanten han och jag med gurglande små ljud och leenden ♥


Sen var det tandläkardags för mig. Hua! De satt som berget tänderna så jag trodde hon skulle bryta käken på mig när hon bände, vickade och vred. Men till sist släppte de och ikväll har jag ONT men nu vet jag ju att de är väck så det känns okej ändå :-)


Nu lite kaffe, äntligen! Har väntat flera timmar på att få dricka kaffe :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0