Inga bra dagar utan dåliga dagar

Idag har varit en sån där dag då jag önskat att någon bara kommit hit och sagt att nu tar jag över här så kan du gå och lägga dig och sova några timmar.


Liten Lova på krigsstigen. Elliot mest ledsen, krånglande mage och knappt sovit. Jag själv värkande mun och bara känt mig ur form helt och hållet. Städdagen blev att hålla alla flytande istället, täcka de basala behoven. Inget mer typ. Hemmet ser ut därefter :-S Vilket gör mig ännu mindre glad.


En grymt dålig dag helt enkelt.


Hoppas morgondagen blir bättre :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0