Men aj!!!!

Såhär skulle det ju inte vara. Jag skulle vara lite öm, få tänka på vad och hur jag äter osv men det skulle fasen inte värka såhär :-E Går på värktabletter än för att det gör så himla ont. Vet inte hur ont man ska ha eller hur lång tid. Får väl ge det några dagar till och se vart det bär hän. Känner mig mer som en missbrukare än brukare av ipren och panodil vid det här laget. Inte alls bra. Visserligen inga farliga tabletter och inga som är beroendeframkallande men det känns inget vidare att äta och ha ätit så mycket så länge. Framförallt med tanke på att jag ammar.


Elliots mage har varit kass igår och idag och han är inte sig lik. Oroar mig för att det beror på de tabletter jag stoppar i mig och det känns HEMSKT. Han är gnällig, kommer inte till ro och ikväll grät han massor pga magont. Till slut la jag honom på en liten kudde på mage i mitt knä och gungade försiktigt och då äntligen fick han somna. Lilla älsklingen ♥





Ska försöka att bara ta tabletter till natten imorgon, även om det inte är bättre på dagen.


Nu ska jag försöka sussa.


God natt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0