Natt

Klockan har precis passerat 24 och det är fredag. Sitter i soffan med värkande tand :-( Värkt har den ju gjort nu mer eller mindre i ett par veckor, trots penicillinkurer, men ikväll nu satte den igång och intensivvärka. Sådär så man liksom inte kan värja sig, det gör så himla idiotont!!!!


Utdragning på måndag men vet inte hur jag ska klara mig över helgen om den ska hålla på såhär. Funderar på att ringa tandläkaren imorgon och höra om det inte finns någon starkare tablett jag kan få utskrivet trots att jag ammar. Panodil och Ipren känns som det kan kvitta, gör varken till eller från.


Misstänker att lilleman vaknar snart och vill ha mat men sitter här så länge, att ligga ner är otänkbart med denna värk.


Idag när Fred kom från jobbet så fick han äran att ta Elliot på långpromenad och långpromenad tog de verkligen. Jag hann åka och posta paket med grejer jag sålt på Tradera samt dammsuga och torka golven på nedervåningen. Plockade i ordning på köksbänkarna som hela tiden envisas med att bli överfyllda med grejer, alla slänger sina grejer där så det var en salig röra av läxböcker, pennor, hårsnoddar, bilnycklar, mobilladdare, papper, reklam m.m. 


Skönt att ha det gjort till helgen. Om Elliot sover bättre imorgon ska jag ta övervåningen. Han har haft ont i magen idag, det är det där himla penicllinet jag ätit men nu är det slut för det var sista tabletten ikväll så hoppas han ska bli bättre redan imorgon.


Ska surfa runt lite sen se om jag kan luta mig lite i alla fall och kanske få sova lite :-S


Hoppas ni sover gott kära vänner ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0