Ola Lindholm

Vad betyder egentligen hans avhopp från BRIS och pauserna av Wild kids och Kamratposten? Är de frivilliga eller något han blivit rådd till av ansvariga? Mängden av den restprodukt från kokain som hittades i hans urinprov säger mig ingenting egentligen. Vad betyder den mängden rest för det verkliga intaget av mängden kokain? Kan man bli ilurad den mängden i samband med alkohol utan att då märka det? Är det en mängd som påvisar att man har tagit det själv, medvetet eller att man borde "reagerat" och anmält om det handlade om att man blivit ilurad?


Han kan inte erkänna att han tagit kokain skriver han på sin blogg. Kan inte? Vill inte?


Jag valde att tro på hans ord från början, att han inte tagit kokain och jag kan inte påstå att jag ändrat "åsikt" men däremot är jag frågande. Jag undrar vad allt betyder egentligen.


Jag vill så gärna fortsätta min naiva, godtrogna syn på att en människa med uppdrag som ovan eller andra viktiga saker inte gör så totalbort sig genom att droga eller liknande. Jag vill att mitt sätt att tro och hoppas ska vara det sanna. Det enda riktiga. Är ju inte riktigt så korkad att jag tror att det är så men jag önskar...


För att förtydliga så är jag helt emot droger, inte bara i samband med "viktiga uppdrag" ifall nu någon skulle missförstå eller välja att börja vända och vrida på det jag skrivit. Så är det med det!


I fallet Ola Lindholm så undrar jag om vi någonsin får veta hur det ligger till helt och hållet...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0