Sovmorgon

Imorse hade vi sovmorgon, Lova skulle till dagis först på eftermiddagen. Jag blir helt plötsligt väckt av Julia som frågar om jag inte ska gå upp. Jag fattar ingenting och Lova ligger inte i sängen. Julia hade glömt att det var onsdag och att hon inte kunde åka med oss till skolan och när hon kom in så hade bussen redan gått.
Hon hade tagit upp Lova och gett henne gröt. Finaste Julia. & snacka om att jag måste varit i komatillstånd som inget hört eller märkt :-S


Det blev liiiiite körigt. På med rena blöjor på de små och kläder och själv satte jag upp håret, hoppade i kläder och så åkte vi ungefär.


Efter att vi släppt av Julia så åkte vi till mamma och åt frukost där. Så mysigt så. Var en chansning för jag visste inte om hon var ledig och det tar ca 20 min dit. Hon hade också lite sovmorgon för hon sov när vi kom :-)


Kaffe, goda mackor och trevlig pratstund. Bra start på dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0