Har ni fuldagar?

Har ni sådana där dagar när ni bara känner er sådär riktigt fula? Alla kläder sitter fel, spegelbilden tycks visa något av det fulaste på jorden, någon finne likt ett berg har dykt upp i ansiktet, huden ser blank och fet ut, håret är bara stripigt och tråkigt och hela insidans missnöje strålar ut i fulhet.

Sådana dagar har i alla fall jag och de är inte ett dugg roliga. Att då se sådana här bilder är grymt frustrerande:



Bara så snygg helt enkelt, retligt snygg!

Desto gladare bli man dock när man sen hittar en sådan här bild:



De där glittriga, glammiga, sexiga och snygga som figurerar i media/offentligt ser ut precis som oss vanliga utan smink, rätt ljus, retuscheringar etc. Nästan i alla fall. För en sån som J.LO har ju uppenbart snygga grunder för en skicklig makeupartist och fotograf att jobba med.

För sådär snygg skulle jag inte bli även om jag hade rätt teknik, smink etc men nog skulle det vara coolt att få testa. Att få bli sminkad av proffessionell makeupartist, fotas, softas, stylad i håret osv.

Bara för att få se hur snygg man kan bli :-)

Ikväll ska jag i alla fall bli så snygg som jag kan, så snygg som jag kan åstadkomma själv, haha! Vad det nu betyder ligger väl i betraktarens ögon.

Hoppas ni har en skön lördag och att ni inte har en fuldag ;-)



Kommentarer
Malin

Jag förstår precis vad du menar :-)

2011-11-14 @ 19:42:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0