7 månader

Ja igår blev ju finaste lilla Elliot 7 månader. 7 hela månader och jag förundras över den otroliga utveckling som skett dessa månader. Jag har blivit mer och mer fascinerade och betagen över detta för varje barn. Denna gång försöker jag suga in allt lite extra eftersom lillfisen är vår sista....

Lova fick en Pippi peruk igår av sin farmor och farbror och den var jag ju tvungen att testa på Elliot såklart :-)


Vilken underbar Pippi va?! :-)








Älskade lilla unge ♥

Nu ska jag fixa varm choklad och smörgåsar åt Julia och Wilmer som snart kommer från bussen i spöregn.



Kommentarer
Malin

Så go! En sån pippi dräkt skulle nog ewelyn gilla :-)

2011-10-10 @ 19:49:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0