Accessorize

Den här superfina jackan och vantarna fick Julia av mamma igår när vi var på stan:



Hon älskar den och hade bra gärna velat att det skulle varit jättekallt imorse så hon hade fått ha den på sig. Men än får hon vänta lite :-)

Tack finaste mamma och mormor säger Julia och jag för att du är så generös, omtänksam och bäst! ♥

Accessorize har ju äntligen öppnat i Linköping. ÄLSKAR den lilla butiken! Den var välbesökt av oss när vi var i London och syrran handlade ofta med sig små grejer därifrån när hon kom hem för att hälsa på under sin au-pair tid där. Massa snygga sjalar, väskor, smycken, supersöta barngrejer ja allt möjligt. Så jag är verkligen glad att den finns på närmre håll än London nu ;-)

Julia köpte den här söta plånboken som är lite modell större, lite mellanting av plånbok och kuvertväska:

 



Själv hade jag kunnat köpt en hel del men var ju inget jag behövde egentligen så förutom små pennor och hårspännen till Lova så ögonshoppade jag bara där.

Köpte sen ett par byxor till Elliot till dopet samt strumpor som han är i stort behov av. Jisses vad dessa små strumpor envisas med att förlora sin maka hela tiden :-O

En liten present till barnens kusifin som fyller 2 år på fredag blev det med.

Om 1 1/2 timme ska jag vara på möte med outplacementföretaget som ingick i det frivillighetserbjudande som vi fick från jobbet när jag slutade. Får se vad det kan ge :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0