Dopfix

Idag är det öppet hus på Freds jobb så han jobbar 10-16, mellan 11 och 13 var han ledig och skulle ta emot de sina. Jag skulle åkt med barnen men kände att det var för mycket att fixa med idag inför dopet imorgon så jag struntade i det. Brorsan tog med morfar och åkte dit och svärmor och (farbror) Björn tog med Lova så hon fick se hur pappsen jobbar :-) Det skulle vara fiskdamm, de skulle bjuda på hamburgare etc så de har nog har nog trevligt.

Själv håller jag på och ser över kläder till alla, tvättar det som behövs och ska stryka och greja. Ikväll ska Kriztin och jag duka och fixa i församlingshemmet så mycket som går. Bra att ha förberett mycket.

Hoppas ni har en skön helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0