En ny vana

Japp jag har slagit till med en ny vana, en ofrivillig och allt annat än genomtänkt och planerad. På kvällen innan jag lägger mig sätter jag mig nästan alltid vid datorn ett tag, dyngtrött men finns alltid lite att fixa med och läsa. Tröttare och tröttare blir jag och framför någon tidning eller kändisblogg sätter jag ner armbågen i bordet och vilar ansiktet i handen. Varenda kväll slutar det med att jag sitter så och somnar. Jag kämpar, vaknar om och om igen av att huvudet liksom åker ner och det blir ett ryck men skam den som ger sig. Jag sätter mig tillrätta igen och så börjar det om. Till slut samlar jag ihop mig och släcker ner, gör mig ordning och dyker i säng.

Om jag är trött? Något vansinnigt. Hela tiden!

Vanan är dock inget jag rekommenderar :-O



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0