Jag blir en ond människa inombords när jag hör/ser barn som utsätts för vuxnas inkompetens att ens vara människa

Har som vanlig rutin även idag druckit morgonkaffet och kollat igenom tidningarna på nätet. Jag förfärades över en artikel som jag bara inte kan släppa. Nog för att jag vet att Kina är ett långt ifrån demokratiskt land och att de har en konstig människosyn och upprörande nog haft en konstig syn på fortplantningen då flickor inte är lika mycket värda men att det kan gå till såhär på 2000-talet trodde jag faktiskt inte. Vill inte tro att det någonsin skulle kunna gå till såhär...

Idioten som körde över henne borde sitta inspärrad för alltid och alla som passerar detta lilla hjärta utan att hjälpa henne borde hängas uppochner tills hjärnan exploderar av allt blod som samlas där. Ursäkta om jag låter hemsk men jag blir så förbannad, ledsen, uppgiven och bestört att jag formas till en hjärtlös, diktatorisk och ond människa när jag ställs inför sånt här. Jag skulle inte kunna utföra något hemskt själv, ens mot sådana människor men jag önskar att någon annan kunde göra det. Vilken ondska det är i världen. Hur kan man bara göra sådär mot ett litet barn????????



Kommentarer
Joel

Den sista idioten han är inte född.



Och bara för att jag måste påpeka så snart tillfälle ges - Det är en kommuniststat (Läs Vänster Partiet, Lars Ohly som ledare) ;)

2011-10-19 @ 17:13:53
Nina

Nej det är väl dessvärre så.



Hahaha, du ska då alltid klämma in nåt :-) Nu har jag väldigt svårt att se att ett vänsterstyrt Sverige med Ohly i spetsen skulle kunna jämföras med ett presidentstyrt Kina som är ett samhälle med förtryck och kränkningar som vardag. Mänskliga rättigheter där på samma nivå som vi i Sverige för herrans massa år sen. Sen vet jag inte om du tror att jag röstat på vänstern för det kan jag i så fall meddela att jag inte gjort! :-)

2011-10-19 @ 21:51:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0