Morgonmys



Sen vi flyttade ned tv:n så har jag börjat titta lite på Nyhetsmorgon samtidigt som jag äter frukost, en gammal vana som nu återupptagits :-) Vi har bara en tv på nedervåningen, jag är emot tv både i sovrummet och köket. Köket ser jag som en samlingsplats där hela familjen oftast samlas för matlagning och att äta och då ska inte tv:n vara med. Sovummet vill jag ska vara en lugn plats där man vilar och sover, fritt från mediala intryck som vi annars fylls med nästan överallt.

Elliot sussar och jag ska ta tag i disk etc. Idag ska vi ha en skön hemmadag han och jag. Lova är hos farmor och de stora kommer hem från skolan strax innan 15. Ikväll står läxläsning och fotbollsträning på schemat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0