Oj vad mycket en timme kan göra!

Vi har hunnit massor idag, en kombo av en extra timme samt att barnen vaknade tidigt och vi var klara med frukost och allt fix vid kl 8.

Sista helgerna har varit fullspäckade så vi har inte hunnit göra någon höststädning i trädgården så jag är glad att det inte kommit någon snö då våra trädgårdsmöbler, studsmatta osv stått ute tills nu.


Allt på väg in! Vi passade på att såga ner lite grenar med som hängt ner och mest varit till förtret


Voila! ;-)


Elliot satt länge i vagnen och tittade på oss men däckade till slut :-)


Sen överlämnade Lova och jag resten av arbetet till Fred och gick in och bakade kärleksmums


Slicka smet är självklart höjdpunkten med bakning :-)


Nu ligger hon i soffan bredvid F som läser bok och Lova kollar på Emil i Lönneberga

Jag ska iväg och handla några småsaker och sen hem och laga kvällsmat, ikväll blir det fajitas. Det är så himla gott!

Vet inte riktigt vad jag tycker om att det nästan är mörkt ute och klockan bara är 16.30 men det är ju så det är. Tända ljus och mysa är ju dock rätt trevligt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0