Så var denna helg till ända

Har ikväll bakat ett supergott och skamligt enkelt ;-) matbröd. Många olika sorters mjöl men ändå så simpelt. Har fått receptet av min kompis Anna. Lova och jag var hos henne och Millie på playdate i fredags och då fick vi smaka brödet som var saligt gott!




Igår var jag och hämtade syrran och hennes lille goding så de var här en stund. Vi tog en promenad i det härliga men kalla höstvädret och sen hem och fikade.


Fina killar ♥


God mat och gott fika har vi stoppat i oss hos svärmor idag. Obeskrivligt skönt att få sätta sig vid dukat bord och äta någon annans goda mat. Man ledsnar lätt på sin sin egen ;-)

Imorgon kommer Julia och Wilmer hem ♥ & jag vet en som blir mer än superglad, Lova ♥

I veckan är det fullt upp med tandläkarbesök, möte med coachen, tid på barnmottagningen på sjukhuset med Lova etc.

Vi ska även prata lite med läkaren på barn om Elliot. Vi upplever att han börjat sova sämre sen han började med mat, mest gröt han äter och sen har det sista dagarna börjat dyka upp konstiga utslag främst i ansiktet. Jag blir ledsen på riktigt om det skulle vara någon allergi eller intolerans, vore så skönt om det bara kunde få flyta på denna gång. Hoppas att det bara är något tillfälligt!

Nu fullkomligen vrålar kudden på mig och då lyder jag ;-) :-P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0