♥ 4 ÅR ♥

Idag är det 4 år sen Fred och jag blev tillsammans. Vi hade dejtat några gånger innan det blev på riktigt, vilket det blev snabbt. Vi fastnade rätt bra för varandra han och jag :-)

Veronica min bästis, hennes kille (fd man) :-P och Fred har varit vänner sen barnsben. Aldrig har Fred och jag träffats hemma hos dom och när vi varit på fester hos dom så har vi inte varit där samtidigt utan det var någon av oss som inte kunde komma. Så för 4 år sen hade Veronica och Fredrik kräftskiva och vi kom båda två! Min skjuts körde Fred till hans mamma, där han skulle sova över, efter kräftskivan och vi bytte nummer :-)

Sen tog det bara någon dag så kom han hem till mig. Sen har det rullat på ;-)

För att återkoppla till Veronica och Fredrik så har de varit ett par i många år men separerade och skilde sig för ca 2 år sen. Nu har de hittat tillbaka till varandra och snart flyttar de samman igen. Underbart för deras skull!

Ikväll ska de ha kräftskiva. Fatta hur mycket som finns att fira! Deras återförening, vår årsdag och dessutom en kräftskiva hos dom, precis som när Fred och jag träffades. & så kan vi inte gå :-( Hade varit så roligt och skulle dessutom varit det enda Fred och jag gjort ensamna tillsammans sen Lova kom. Men mamma jobbar och jag har dessutom svårt att be henne om övernattning för barnen då hon jobbar varannan helg, är helt ensam (ingen man som kan dela ansvar och sysslor) och är ganska trött. Sen har hon ju fler barnbarn och det går ju inte att vi ungar ska uppta varenda lediga helg för henne med våra barn.

Freds mamma orkar inte ha barn över natt och orkar absolut inte ha båda 2 små samtidigt dagtid, vilket är fullt förståeligt. Syrran har sin lillfis nu ju och är mest ensam med honom och brorsan har sitt och Lova skulle nog inte våga sova där. Lova har ju liksom bara sovit borta ett fåtal ggr själv så hon är inte så van :-)

Aja, vad är väl en bal på slottet..... ;-) Nej då men det hade varit väldigt roligt att få gå.

Jag hoppas i alla fall att han (Fred) vill ha mig några år till...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0