Första gången ever!

Nu vet jag inte om man kan använda Elliot och ordet ever i samma mening då han är 6 månader :-) Men första gången ever i hans liv hittills då :-) Han överraskade oss igår ordentligt och det handlar om sömn!

Han var vaken mellan 12.45 och 17 igår och slocknade då direkt när jag ammade vid 17. Sen sov han till 18.30 och då tänkte ju jag att han ville upp men nä han åt och somnade om igen. Vid 19.30 började jag undra hur denna kväll och natt skulle bli då han i vanliga fall lägger sig runt 20 för natten.

Strax efter 20 vaknade han och fick då komma upp, han satt med oss lite vid bordet och sen ett bad. Därefter gick jag in och la mig med honom igen då han verkade trött, så han ammade men ville inte sova. Bökade och grejade så jag la över honom i hans säng och han somnade innan 1 minut hade gått!!!! Jag var i chock ;-)

Sen vaknade han för mat vid 24-tiden, strax efter att jag lagt mig. Sen har han ammat och sovit om vartannat som han brukar men kvällen igår var sannerligen inte som kvällarna brukar vara och inget nattsudderi som jag befarade. Snälla älskling, lite repriser av detta kanske? :-) Du är så mycket piggare när du sover ordentligt serru :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0