Syskonbad :-)

Imorse kom vi upp tidigt allesammans, Julia skulle vinkas av för skolresa så vi hade ställt klockan tidigt för att vara en ledig dag. Julia var mycket förväntansfull och pirrig, lite speciellt det där med klassresa. Hon har nog haft en riktigt bra dag i alla fall för jag har inte hört ett knyst från henne. Imorgon eftermiddag kommer de hem igen.

Syster och lilla Adam har varit här och ätit med oss och sen gjorde jag äpplepaj och vaniljsås till fikat. En promenad fick det bli idag med. Dock känner jag av både det jag tror är begynnande hälsporre och det som troligen är något ischiasaktigt så när jag varit ute och gått kan jag knappt gå sen. Natten till idag hade jag skitont i ryggen och ner i skinkan och benet. Hoppas det ska bli bättre snart.

Premiärbad för Elliot i sin nya badstol ikväll och då kunde han ju även bada tillsammans med minsta storasyrran vilket han tyckte var toppen. Syrran däremot tyckte sådär för han plaskade så in i vassen :-) Stolen är lite stor då han inte sitter helt själv än utan säckar ihop lite men med lite handdukar så blev det bra :-)



♥ ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0